Wpisz szukaną frazę

Wyślij wiadomość

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) Zgoda obejmuje także przetwarzanie danych w przyszłości dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji podejmowanych przez CSK ZETO S.A. w przyszłości.”
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową


Strefa klienta - logowanie

Dostęp jedynie dla zarejestrowanych użytkowników.

Pobieranie referencji

Dostęp jedynie dla zarejestrowanych użytkowników.

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) Zgoda obejmuje także przetwarzanie danych w przyszłości dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji podejmowanych przez CSK ZETO S.A. w przyszłości.”
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą mailową


03 cze 2013

NOWY PORTAL OBSŁUGI KLIENTA

Autor: Radosław Komorowski

PORTAL OBSŁUGI KLIENTA

Miło nam poinformować, iż od dnia 3 czerwca 2013 r. CSK ZETO S.A. uruchomiło dla klientów posiadających oprogramowanie kadrowo-płacowe SATURN-HR oraz SATURN.NET nowy Portal Klienta, który zastąpi dotychczasowy Biuletyn. 

Portal Klienta to narzędzie, które umożliwi naszym Klientom jeszcze sprawniejszą komunikację z naszą firmą w celu zgłaszania problemów, konsultacji oraz propozycji zmian w aplikacji. Poza nową szatą graficzną, wprowadziliśmy szereg udogodnień takich jak chociażby prezentacja podstawowych danych identyfikacyjnych Klienta wraz z okresami obowiązywania abonamentu i umowy serwisowej. 
Dotychczasowy Biuletyn zablokowany zostanie z 14 czerwca br.  W celu uzyskania dostępu do Portalu Klienta prosimy o przesyłanie za pośrednictwem poczty elektronicznej saturn@zetokielce.pl danych osób odpowiedzialnych za komunikację w sprawach związanych z użytkowanym systemem w Państwa imieniu.
Dla firm korzystających z innego oprogramowania zakupionego w CSK ZETO S.A. dostęp do Biuletynu pozostaje bez zmian. 
Serdecznie zachęcamy do korzystania z Portalu.


Podobne artykuły

Nowa wersja Comarch ERP Optima 2016.6.1. już dostępna.

15 wrz 2016
Czytaj więcej →

Spotkania z użytkownikami COMARCH ERP XL

20 lip 2016
Czytaj więcej →

Nowa wersja Comarch ERP Optima 2016.5.1. już dostępna.

28 cze 2016
Czytaj więcej →
/Ostatnie aktualności
15 wrz 2016

Nowa wersja Comarch ERP Optima 2016.6.1. już dostępna.

Zmiany w mechaniźmie JPK

Czytaj więcej →
20 lip 2016

Spotkania z użytkownikami COMARCH ERP XL

Spotkania z użytkownikami COMARCH ERP XL

Czytaj więcej →
28 cze 2016

Nowa wersja Comarch ERP Optima 2016.5.1. już dostępna.

Zmiany związane ze zmianą przepisów.

Czytaj więcej →
27 cze 2016

Najnowsza wersja Comarch ERP XL 2016.3 już dostępna!

Nowa wersja wzbogacona aż o 42 nowe funkcjonalności.

Czytaj więcej →
16 cze 2016

Kolejna realizacja w Pasażu Świetokrzyskim

Modernizacja instalacji SSP i DSO w księgarni Matras.

Czytaj więcej →
13 cze 2016

Nowa realizacja infrastrukturalna w Pasażu Świętokrzyskim

Modernizacja instalacji SAP I DSO w sklepie obuwniczym CCC.

Czytaj więcej →
/Skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z naszym
konsultantem.
Poznaj najlepszą ofertę dla
dla Twojej firmy

(41) 36 42 200

  • © 2017 CSK ZETO S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone
  • Wykonanie i realizacja IDEA Interactive